PASŪTĪJUMS UN APMAKSA

Vai ir iespēja apmaksāt pasūtījumu tepat vai ar bankas karti? Pagaidām šī funkcija nav pieejama. Drīzumā tās būs iespējams. Pašlaik mēs komunicējam ar klientiem caur e-pastu, nosūtot e-rēķinu, kuru nepieciešams apmaksāt ar pārskaitījumu, un atbildot uz jautājumiem, ja tādi rodas.
 Kā veikt apmaksu? Pēc pasūtījuma noformēšanas uz Jūsu norādīto e-pastu atnāks vēstule ar avansa rēķinu un mūsu bankas datiem. Apmaksa jāveic ar naudas pārskaitījumu.
 Ko vajag norādīt pie pārskaitījuma paskaidrojuma, veicot apmaksu?

 Lūgums norādīt Jūsu pasūtījuma numuru. Piemēram, "Pasūtījums Nr.M-1174831-0". Sava pasūtījuma numuru Jūs uzzināsiet, kad saņemsiet avansa rēķiņu. 

ДОСТАВКА

Cik ilgu laiku aizņem piegāde? Piegāde ar kurjeru vai caur pakomātiem "Pasta Stacija" vai "Omniva" ilgst ne vairāk par 5 darbadienām. Aizkavēšanās notiek, ja preces tajā brīdī nav noliktavā. 
 Ko darīt, ja es norādīju nepareizo telefona numuru vai e-pastu?Liels lūgums pēc iespējas ātrāk sazinaties ar mūsu menedžeri (t.20020081) un pateikt pareizus datus, kamēr pasūtījums nav nodots padomātu servisam. Ja ir norādīts nepareizs e-pasts, Jūs nevarēsiet saņemt pasūtījuma apstiprinājumu ar rēķinu. Savukārt norādot nepareizo telefona numuru, īsziņu par pasūtījuma piegādi pakomātā saņems kāds cits cilvēks. Esiet uzmanīgi un pārbaudiet vairākas reizes datus. 
Lielākais Latvijas interneta veikalu preču meklētājs